شاید این روزهای برای شما هم پیامک هایی با این متن و مفهوم آمده است که با مبالغ 180 یا 150 هزار تومان لیزر فول بادی با دستگاه الکس انجام میشود و پیش خودتان میپرسید  چطوری ؟؟؟؟ آیا امکان دارد ؟؟؟

ذر میان سعی میکنم مواردی را خدمتتان توضیح بدهم که بتوانید بهتر تصمیم گیری و انتخاب انجام بدهید .

اول اینکه اصلاح الکس یا الکساندرایت بیان کننده نام یک تکنولوژی مخصوص لیزر رفع موهای زائد است  و در زمینه رفع موهای زائد  تکنولوژی های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای خودشان از نظر تاثیر گذاری دارای قدرت بالایی هستند ، مثل دایود  و ان دی یاگ

 

مثال :  تکنولوژی ماشین ، موتور  و دوچرخه  که برای حمل و نقل استفاده میشود و در هر تکنولوژی  دستگاههای مختلفی با نام و برند های تجاری  ساخته میشود که ممکن است در بعضی از این تکنولوژی ها گران قیمت هم باشند . مثلا موتور هایی ساخته میشوند که از تعداد زیادی از ماشینهای رایج بسیار گران قیمت تر هستند  و یا جدیدا دوچرخه های بسیار هوشمند ساخته شده است که دوچرخه سوار بدون اینکه زمین بخورد میتواند با نرم افزار های بسیار هوشمند و کنترل کننده آن در سطح شهر حرکت کند و مسلما این دوچرخه مبلغ بالاتری نسبت به اتومبیل های معمولی دارد .

 

اگر تکنولوژی اتومبیل در زمینه حمل و نقل را به  تکنولوژی الکساندرایت در زمینه لیزر موهای زائد مثال بزنیم  راحتر تر میتوانیم برایتان موضوع را باز کنیم . همانطور که در صنعت اتومبیل برند های مختلفی با کیفیت و قیمت های مختلف وجود دارند در صنعت لیزر موهای زائد و در تکنولوژی الکساندرایت که به اختصار الکس گفته میشود هم دستگاههای مختلف با کیفیت های مختلف و قیمتهای متفاوتی دیده میشوند  که بعضی مواقع قیمت این دستگاهها از 20 میلیون شروع میشود و تا 600 میلیون هم متغییر است . اینجاست که تفاوت های فاحشی از نظر کیفیت ، ایمنی و میزان تاثیر گذاری بین دستگاهها بوجود می آید .

 

از آنجایی که لیزر الکساندرایت در زمینه رفع موهای زائد توانسته نتایج خوبی را کسب کند مسلما تمایل افراد برای انجام لیزر با این دستگاهها بسیار بیشتر است و اینجاست که این تقاضای زیاد  باعث میشود که دستگاهای متفرقه بین مراکز زیاد پخش شود .

واقعیت امر اینست که هزینه انجام لیزر موهای زائد با دستگاهای با کیفیت عالی به نسبت بالا است و با این مبالغ 150 تومانی  امکان سرویس عالی و به روز نگهداری بالای این دستگاهها خیلی سخت و شاید غیر ممکن باشد .

 

نکته بسیار مهم دیگه این است که تمام دستگاههای لیزر موهای زائد در طی دو تا سه جلسه اول نتایج بسیار عالی درمانی دارند یعنی همان دستگاه 20 میلیونی میتواند درصد زیادی از موهای افراد را طی دو یا سه جلسه اول از بین ببرد ولی مشکل تازه از جلسات میانی به بعد شروع میشود که نیاز است با قدرت بالاتر لیزر زده شود ولی ایمن باشد و دچار سوختگی نشود. اینجاست که دستگاهای با کیفیت پایین ناتوان هستند .

 

بعضا از مراجعه کنندگان شنیده میشود که در روی این دستگاهها با برچسب چاپ شده کلمه الکس به صورت لاتین درج شده است که نام اصلی دستگاه مشخص نشود .

 

لذا پیشنهاد میکنم هر وقت که با مجموعه ای برای انجام لیزر موهای زائد در تماس بودید حتما نام برند  تجاری دستگاه آنها را سئوال بفرمایید و با کمی جستجو در اینترنت  مخصوصا در سایتهای خارجی میتوانید از میزان قدرت و کیفیت این تکنولوژی بیشتر اطمینان حاصل نماید .