مکانیسم اثر پی آر پی در پوست

قوام و خاصیت کشسانی پوست شما مربوط به وجود کلاژن و الاستین در ساختار پوست می باشد و کاهش اثر این دو منجر به بروز آثار پیری در پوست میگردد. با تکنیک PRP فاکتورهای رشد که منجر به تکثیر و بازسازی فیبروبلاستها و کراتینوسیتها می شوند از خون شما با تکنیکهای خاص جداسازی شده و با فعال کننده های ویژه بصورت مستقیم در موضع تزریق می گردند، بنابراین بصورت کاملا طبیعی و معجزه آسا تولید کلاژن و کراتین بافتی افزایش یافته و قوام و شادابی پوست به آن باز میگردد.

درمان پف و سیاهی دور چشم

از موارد دیگر می توان به جرات گفت که درمان قطعی پف و سیاهی دور چشم که مشکل عده بسیار زیادی از افراد جوان و پیر است ، PRP می باشد.

درمان چروکهای صورت و گردن

از مهمترین کاربردهای PRP ، رفع چین و چروک صورت و اطراف چشم و گردن می باشد. در این روش با فعال شدن فیبروبلاست ها و کلاژن سازی، بهترین نتیجه در بافت سازی و پرشدن ناحیه بدست خواهد آمد.

درمان چروکهای پشت دست

وجود چروکهای پشت دست از مهمترین نشانه های پیری در افراد می باشد. PRP با زایش سلولی و بافتی بهترین روش برای پرو صاف کردن این چروکها می باشد.

درمان اسکارهای ناشی از سوختگی ،جراحی و آکنه

PRP در درمان اسکارهای بجای مانده از جوش،جراحی و آکنه بسیارموثر می باشد بخصوص در صورتی که همراه با سایر روشهای درمانی استفاده گردد